fredag, oktober 21, 2011

Fuck me, I'm famous

jaha, det var visst ett tag sedan ja bloggade. har haft alldeles för mycket att göra med plugget, vfu'n å jobbet + att ja umgås med mina fina!

i onsdags vare bonde-mys med mina finaste brudar å igår vare hockey med frugan! var världens mest spännande match då både hv å frölunda spelade bra. dock vann ju hv sen med 4-3 i förlängning. vi mötte världens gulligaste små kids i klacken, sådär 7-9 år.. dem va as-söta å två av dem va ute på isen å delade ut pris till matchens spelare, dem va så glada över det, såååå söta! hoppas man ser dem igen om man står i klacken!

idag vare meningen att mamma skulle få sin födelsedagspresent, shakin stevens i solna. på morgonen klockan 8 idag fick jag reda på av mammas arbetskamrat att det var inställt. fick världens jävla ångest men nu har det lugnat sig. mamma å pappa sticker en sväng till ullared istället å shoppar lite, så hela dagen är ju inte förgäves så att säga! men sjukt jävla jobbigt ändå. men men. LIVET SUGER!!!

ikväll ska jag jobba så borde dra mig hemåt snart för har seminarie 13-15, å så jobb då 16-21. sen hem å mysa med familjen.


annars är väl livet okej eller nåt. har så mycket att göra hela tiden så ja hinner inte tänka... hellre stress än ångest! japp

Inga kommentarer: