lördag, oktober 22, 2011

Left for dead

What to do with this life?

Äsch jag vet väl. Är bara så trött på att vara ensam. Duger jag inte? .. Eller vadå? Jag vet att jag har höga krav men har jag inte rätten till det? Så mycket skit som passerat, så många idioter,.. de som ljuger, de som försöker ta livet av sig framför mina ögon, de som ringer "the last call" för att de ska kasta sig framför tåget, de som halvt knarkat ihjäl sig, de som bedrar..... Är jag inte värd lite komplex? Say no and you're just really stupid!

Well... Komplex gör väl att man får vara ensam! Good for me..

Japp livet suger lika mycket, nothing changed.. De går åt fel håll i mitt liv just nu. Has it not always? Fuuuuuck me!



Skit it då. Idioter, dumhuvuden, freaks, dumbasses,.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns alltid för dig <3