måndag, juli 21, 2008

It's KABOOM

Igår hade jag så himla tråkigt så jag bestämde mig för att åka till emma i jönköping. Och så blev det.. Det ironiska var att jag skulle, enligt emma, hinna med bussen upp till henne om tåget inte blev försenat. SJÄLVKLART var detta fallet och jag var inte uppe hos henne förrän 21.40.. När vi kom upp till henne käkade vi lite och sen satte vi oss och glodde på Kung Fu Panda. En jävligt underhållande film må jag säga. Idag åkte jag hem från emma och var i nässjö lite innan 5, sen var jag och handlade med mor och far.

Om 3 dagar fyller jag 18 och jag kan knappt bärga mig.. Jag och mamma ska baka marsipantårta på torsdag :D och jag har bjudit hit emma på tårta, ska bli myspys. På fredag ska jag in till jönköping med min kusin linda, vi ska käka lite och sen ska jag göra en hemlig grej som kanske avslöjas senare.. På fredag är det storpremiär på The dark knight, och den vill jag så gärna se. Inte för att jag är något stort Batman-fan men Heath Ledger spelar jokern så jag bara måste se den. Och vem vet, jag kanske blir förvånad? Iallafall, vill någon gå, så säg till (!)

Nu ska jag käka jordgubbar vilket blir min mat idag.. Ikväll blir det bara allmänt slapp annars.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: