fredag, juli 18, 2008

Detta eviga regn

Kan ju inte påstå att det är roligt med allt detta regn. I onsdags när jag åkte från Göteborg tittade solen fram, det kändes inte alls roligt att lämna det fina vädret och komma hem till pissigt regn. Jag saknar Göteborg som fan och jag saknar Sarah som fan.. Jag vill bara tillbaka dit nu på stört.

Iallafall hade jag världens bästa dagar i Göteborg trots lite dåligt väder. Jag & Sarah gjorde bland annat världens godaste paj, gick till ica klockan halv11 på kvällen för att köpa godis, sprang fram och tillbaka på Nordstan och myste framför tv:n med te och kex. Sedan träffade jag Simon i Göteborg också vilket var mys, vi satt med några av hans polare och fikade sent på kvällen..

När jag väl åkte hem från Göteborg hade jag med mig mer hem än när jag åkte hemifrån. Jag lyckades hitta både lite kläder och lite annat krims-krams i Göteborg, dock inte till någon stor förvåning då Göteborg är det bästa shopping-stället (!)

Nu sitter jag mest hemma och inne för den delen också eftersom vädret inte tillåter en att vara ute. Jag väntar in min 18års-dag som är om 6 dagar. Då blir jag vuxen, stor, kvinna ! Det känns härligt faktiskt. Och den 28e drar jag iväg hemifrån igen och upp till Stockholm för att hälsa på Philip. Det ska bli najs och jag lär nog även shoppa lite där också..

Jag har inte mycket mer att berätta. Så simma lugnt

See you in the fame
/ jennyfer

1 kommentar:

Lilith sa...

Miss you like crazy darling!! Puss!