måndag, september 03, 2012

I'm a hopeless case

"Cause I'm far away from everything we knew
But all I see reminds me so about you
We are face to face, such a hopeless case
We go on and I pretend
Cause I'm far away...."

psykologen idag.. pratade om en massa. om allt, om inget, allt emellan.. jag försöker släppa taget om dig nu. på riktigt denna gången. försöker.... det underlättar när du är "borta". klart jag tänker på dig, klart jag känner hur alla känslor blandas med tårar och förtvivlan, men samtidigt av en lättnad. om du mot förmodan läser, om du mot förmodan ser.... så ber jag dig, stay there! däremot vill jag inte att du faller sönder pga mig. du får inte försvinna från detta livet. jag vill inte orsaka din bortgång, jag vill inte förlora någon. en del av dig kommer för alltid att finnas djupt inuti mig, för du är en del av mig. vad jag haft med dig kommer jag aldrig ha med någon annan. du är speciell, du är "the one and only", it will ALWAYS be you! glöm inte det... men att kämpa för något jag aldrig vet kommer bli av känns som slöseri med energi. jag har inte så mycket av det you know. skulle du stå utanför min dörr nu skulle jag kasta mig över dig, jag skulle inte vända å gå, absolut inte, ALDRIG! men så länge du är så långt bort, och inte tar tag i detta så kommer det vara som det är nu. (I wish you would stand outside my door... now! I wish)

hade föreläsning idag. nu har skolan startat på allvar. sen var det lunch med finaste lovisa efter sjukhuset + ett x antal cigg å en kaffe. sen blev det lite plugg inför morgondagens seminarium, å så kom mina finaste tisdagstjejer! å imorgon får jag träffa dem igen. fint skare va minsann!

nåja.. blandat. blandade känslor mellan kärlek å sorgsenhet. konstigt. ja

Inga kommentarer: