söndag, juni 20, 2010

YOU

jag är så jävla ledsen, arg och besviken just nu. så snälla någon, ta mig härifrån! men mest av allt är jag orolig.

jag vet inte om du helt plötsligt får för dig att dra ett rep kring halsen. jag vet inte om du plötsligt får för dig att tömma ditt medicinskåp. jag vet ingenting. och den sorterns oro är den allra värsta. det mest jävliga är att jag inte kan göra ett skit, att jag inte kan hindra dig.

gode gud, om något händer dig har jag inte längre något att leva för. du är den människan som ställt upp för mig mest utanför familjen. ändlösa dagar och nätter har du funnits där och hjälpt mig passera svåra tider. det finns ingen jag älskar så som jag älskar dig. kära du, du måste förstå det. jag vet nu att insidan räknas mer än något annat.

så snälla du, lämna mig inte ensam i denna värld.
försvinner du så orkar inte jag mer.
du är mitt allt, och jag älskar dig oändligt.
jag behöver dig..

Inga kommentarer: