söndag, juni 13, 2010

Tell me...

how the pain's supposed to go.

fuck, jag vet inte vad jag gör. det snurrar runt i mitt huvud, och lättast vore att banka något hårt i skallen och vakna upp å inte minnas ett skit. det gör mig inte så mycket att man förlorar någon här å där. det finns alltid nya lögnare. jag lyckas tydligen dras till dem anyway.

jag vill bara spy upp allt jag känner, skära upp bröstkorgen och dra ut det onda. någonstans vet jag att dedär jävla demonerna gömmer sig. jag vill hitta dem, jag vill förgöra dem en gång för alla! believe me, I have tried so many times. men dem lyckas visst alltid hitta ett sätt att ta sig tillbaka. jag vet att demonerna är små varelser som liknar mig, jag vet att jag är mina egna demoner. och det känns nog nästan värst.

jag kliver alltid tillbaka i tiden. tro mig, kan inte ens räkna upp hur många gånger jag gjort det. jag ser död och ännu mera död. lidande och ännu mera lidande. jag lyckas inte vakna upp! lyckas inte smita från allt som var förr. jag plågar mig själv, och jag vet om det.

fuck the demons,
kanske man ska förgöra mig istället?

Inga kommentarer: