tisdag, februari 17, 2009

Tisdag


Kalla fötter är dåligt! Jag har kalla fötter, and it sucks!

Idag tog jag bilen in vid halv10, hämtade upp Jenny och därefter hade vi foto. Framkallade våra filmrullar. Så nästa vecka blir det att framkalla bilderna i mörkerrummet. Sen var det äcklig lunch (urk!) Efter det hade vi arbetsmiljö&säkerhet, typ löste påhittade grupp-problem och liknande. Sedan var det gymmet som gällde på idrotten, att svettas är så jävla härligt (misstolka mig inte) Man känner sig så jävla fräsch!

Just nu sitter jag vid lillasysters dator och lyssnar på musik. Ska väl snart dricka lite te och glo på tv. Ikväll är det säsongspremiär på House <3

Och jag har kommit på att jag ska hålla mig till gosedjursgrodor i fortsättningen. Det går ju fan aldrig att lita på killar. GAAAAAH!

/ j.

Inga kommentarer: