måndag, februari 09, 2009

FAIL

Nu måste jag ju bara blogga om killar som ser ut som tjejer. Bara för att jag nördat en del på Vampirefreaks där ca. 90 % av killarna är antingen "emo" eller ser otroligt feminina ut. Och nu pratar vi inte om män som har kvinnliga drag. Nej nu pratar vi om lösögonfransar, kjolar, långt hår, tio kilo smink... Ja listan kan göras lång.

Det skrivs hejvilt på deras presentationer att "jag är man, jag har penis" osv.. Det skrivs att de upprörs över att folk inte kan avgöra på 10 sekunder vilket deras kön är. Detta roar mig något oerhört. För hur ska man kunna veta att människan i fråga har ett manligt kön när det enda vi ser är ett uppspacklat ansikte där lösögonfransarna når åtminstone 1 meter i längd?

Ta inte detta som att jag inte gillar killar med ett feminint yttre för jag älskar dem! Det jag menar är bara att jag ser inte poängen i att försöka se så feminin ut som möjligt och sen bli pissed off på folk när de misstar dem för att vara kvinna.

Mana (Japanese male)


More feminine guys alright!
PEACE

Inga kommentarer: