fredag, februari 20, 2009

Puckon

För några dagar sen, närmare bestämt i onsdags så satt jag och några från klassen och snackade om killar och om vilka puckon de är. Och nej alla kan inte räknas till denna grupp, men otroligt många!

Dock lyckas jag alltid klanta till det lika mycket som dedär puckona(!) Men det är inte poängen här. Poängen här är att vi satt och sa att såfort man ger upp ett av dessa puckon så kommer de krypande tillbaka. Ja, det är när man tänker "nu ska jag skita i detdär patetiska jävla arslet" som de plötsligt börjar höra av sig igen. Man kan ju tycka att man då borde ignorera och fortsätta skita i honom, men nej.. Det är det jag är så jävla dålig på! Kommer han krypande tillbaka, ja då vill jag bara ha honom ännu mer!

Så nu ska jag skita i puckot, förmodligen kommer han höra av sig just när man börjat förtränga rösten, eller den otroligt härliga personligheten, och då kommer jag förmodligen falla pladask igen, som en fura!

Jävla puckon!

Inga kommentarer: