måndag, februari 02, 2009

Städat

Åkte in idag på morgonen vid 8 för att ha foto, åkte hem vid 11.16 å var hemma vid halv12. Å då var det fram med dammsugaren, mopp, skurhink och trasa för att städa mitt rum som på senare tiden grott igen av damm. Tog en hel timma att städa. Men efteråt kändes det otroligt bra, som att man verkligen åstadkommit något + att det blev fint :) Nu luktar det fräscht också, kommer nog sova otroligt skönt inatt.

Idag måste jag göra lite läxor. Ska bl.a läsa i min engelska-bok "The Stranger". Måste läsa 3/4 av boken denna veckan och jag har bara läst halva än. Så har lite läsning framför mig. En kopp te skulle inte sitta fel till det, jag är frusen som fan.

Imorgon ska jag och mamma till aneby till Lisbeth som ska sy min balklänning. Ska bli spännande.

/ j.

Inga kommentarer: