torsdag, oktober 30, 2008

Snöyra

Dagen började med lite motion, det var vinterkallt ute och jag bara kände hur lycklig jag blev. Och jag som inte ens brukar tycka om vintern, men nu kände jag verkligen glädje inuti mig. När jag kom hem så blev det först Batman - The dark knight och sedan Bröderna Grimm. Lite Heath Ledger-dag kan man säga :*

Visade återigen mina skills i matlagning idag. Gjorde spagetthi och skinksås. Jag börjar nog bli ganska duktig på å laga mat tror jag. Inte för att det är roligt, men nödvändigt att kunna! Och jag som ville bli kock när jag var liten, haha tjena.

Och idag kom snön också, jag blev glad :) tror att jag börjar falla lite för vinterns charm.. Kylan, det mörka, det mysiga. Haha, sentimental börjar jag nog bli också.. Nu ikväll åkte jag in med pappa till stan för att möta mamma och handla. Är tacksam för att pappa sa nej när jag tjatat ett tag om att få köra. När vi kom ut på vägen så insåg jag att jag aldrig klarat av att köra i det ovädret. Snön bara yrde. Är glad att vi kom hem i ett stycke faktiskt.

Imorgon blir det Ullared som sagt. åååååh kycklingsallad på restaurangen där. Worlds best!!! :D

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: