fredag, oktober 03, 2008

Crazy

Idag var jag hemma. Dels för att jag bara hade en lektion vilket var idrott, bad dessutom. Så jag skulle fått åka in å sitta å vänta 2 timmar på att lektionen skulle börja å sen vänta 1 timma innan jag kunde åkt hem. Inte najs! Dessutom så hade jag ont i halsen på köpet. blä säger jag!

Följde med far in till stan idag å handlade. Imorgon kommer släkten hit å firar mig. Bättre sent än aldrig som sagts många gånger tidigare(!) Sen körde jag in lillasyster till nässjö. När mamma kom hem blev de kyckling å lite vin :) myspys!

Imorgonkväll ere modevisningen. Emil ska hänka på i bilen till jkpg. Ska bli fett kul :) Ska höra av mig till alban å se ifall han ska hänka också..

Det finns en person som gör mig mycket glad. Så snälla du, släpp aldrig någonsin min hand!

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: