onsdag, oktober 01, 2008

cpfitta

Inte världens mest inbjudande rubrik kanske. Men jag är lite smått sur. Både på mig själv å på andra. Men antar att jag får stå mitt kast! Men men, allt lär väl ordna upp sig imorgon förhoppningsvis.

Idag har jag lekt med min hynd jny! Vi lagade god mat å drack kaffe å myste med en Beck-film. Bra dag liksom.. Tills allt med projektarbetet å det kom upp..

Lite ändringar i mitt schema också. Blir nog Sundsvall istället för Stockholm på lovet. Ska träffa Hampus. Ska bli väldigt spännande faktiskt. Sitter å väntar på att han ska ringa nu.. Får hoppas att han inte ringer inatt igen som han gjorde natten tills idag. Jag sov 4 timmar, å var fett trött idag. Men det var fan värt det iallafall! Fett gulligt. Han spelade en låt för mig. Gullungen.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: