söndag, mars 17, 2013

sunday aids and church wine wash it away

dricker söndagsvin. det jämför vi med nattvarden typ. å så lyssnar på min älskade manson. han jämför vi med gud. åååh. underbart! kärlek så det skriker om det. å den mannen har jag träffat.. kan knappt fatta det själv. å varje gång jag nämner det så är det alltid någon som skriker av avund. underbart! hehe.

litteraturanalysen på delkurs 1 måste kompletteras. blir så trött på't. lyckas fan inte med nånting alls längre. allt är bara skit. orkar snart inte plugga mer! behöver sommar och långt lov!! jag går snart in i väggen. stressar sönder. freakar ur. allt.

justja. får inte vara kvar hos min terapeut. jag visste från början att det kunde bli så eftersom hennes handledare var tvungen å godkänna mig. så jag visste att det kunde bli så, ja. vad jag lackar på är att hon blev rädd för mina självskador... ändå hade hon läst om dem i journalen och visste om dem. hon var rädd att jag skulle ta livet av mig. dock förklarade min terapeut att jag absolut inte gör det i syftet att just ta livet av mig. men ja.... handledaren ansvarar för mig också. så jag förstår ändå rädslan. tråkigt är det iaf. trivs så bra med min terapeut. men kanske kan få ha kvar henne till jag kommer in på dbt'n. men inte säkert. vi får se vad som händer.

inte många som läser min blogg. men till er som faktiskt har fått lov till det; var lugna! jag ska ingenstans! jag kämpar på med mitt liv. å jag ska fan överleva!!!

Inga kommentarer: