onsdag, mars 06, 2013

dazed & confused

vet inte vart jag ska börja.... hänt alldeles för mycket i mitt liv sen sist. som alltid.

har flyttat till större lgh i helgen. blandade känslor just nu. känner mig så sjukt ensam. tur jag iaf har katterna! åkte på magsjuka i måndagskväll å låg uppe å spydde hela jävla natten fram till tisdagsmorgon. fick inte en blund i ögonen och trodde nästan jag skulle spy upp alla organ jag hade.. nu svider magen nåt sjukt mycket.. fått i mig en del å äta iaf. men det gör ont. spydde gjorde jag visst bara en hel natt, men det räckte gott å väl. plugget har blivit lidande både pga flytt och sedan av att jag är sjuk. orkar inte riktigt.

dessutom vet jag inte vad mitt hjärta eller hjärna håller på med. jag vill kunna lita men får oroskänslor titt som tätt. vilket får mig att tvivla på allt. och det gör ont. känslor kan dra typ. för jag orkar inte. jag är visst bra på detdär med att ge folk en andra chans? inte alla. men de ja har känslor för? duno..... vet ingenting.

vad mer finns det att säga? kbt'n är bra iaf. sen blire dbt nån gång efter jul skulle ja tänka. nåt sånt.


and the same question keeps popping up in my head; where's hampus?
somewhere....
I miss you.

Inga kommentarer: