måndag, januari 28, 2013

whatwhatwhat

för mycket har hänt på senaste för att jag ens ska ha haft tid eller ork att skriva här. vart ska jag börja?

börjat träffa en kille, som min polare legat med. å ja, de e inte så populärt direkt. samtidigt tycker ja om honom sjukt mycket. han är en sån kille som jag gillar å hänga med liksom. men ja. komplicerat. låter som värsta bebis-dramat. it is. men ändå jobbigt. gillar inte när folk är besvikna på mig. not cool.

the love of my life shines with his abscence... 

ångesten har kommit och gått. nästa vecka blir det å träffa en kbt-terapeut. hon är inte fullt utbildad. så ja är nåt test-objekt. eller något. så jag ska dit två gånger å sen måste hennes handledare godkänna om jag är duglig test-patient eller inte. sjukt jobbigt. men vill bara komma på kbt'n. annars om jag inte är duglig så får jag ställa mig på väntelistan igen. vilket suger. lyckas visst alltid vara en jäkla test-person. fint med psyket å så. men vad ska man göra? kände inte direkt för å tacka nej heller. vi får se vart de leder.

har slutat äta godis/socker nu med. 2 veckor utan imorgon! känns sjukt bra. även börjat med träningen igen!


vad ska man göra med livet egentligen?
blir så trött på allt.
jävla skit-. jävla ångest.

kom aldrig å säg att livet är jobbigt förrän du/ni upplevt riktig jävla ångest. just fucking saying!

Inga kommentarer: