onsdag, januari 02, 2013

illamående

2013 då. Wednesdays år ungefär.

mår illa. vet inte varför? skyller på för mycket choklad å hoppas verkligen inte att jag åkt på nån magsjuka... fingers crossed! till å från kommer ångesten , jag ville att 2013 skulle bli ångestfritt. dock visste jag ju att det inte skulle bli så.

vill flytta nu,. vill börja om mitt liv från början, födas om, göra om å göra rätt. gjorde jag fel? nej jag gjorde nog inte det, det bara blev så, det var jag som skulle drabbas,. fine, jag ska kämpa. försöka i alla fall. så gott det går. tills jag inte orkar längre.

jag tänker för mycket. vill bara....... lägga mig ner å dö. slippa all misär.

sa att kärleken skulle få en ny chans 2013, we'll see about that...... I might change my mind.
blir i alla fall å sluta röka, äta nyttigare å träna mer. 2013 ska bli mitt träningsår.

Inga kommentarer: