söndag, januari 06, 2013

whatever

slits mellan allt i mitt liv just nu. ångest, rädsla, stress å ännu mera stress. jag blir tokig på detta. vill bara må bra. men nej det finns tydligen inte på kartan just nu. skit också. vill bara försvinna. lämna min kropp som är full av ångest å stress å bara flyga iväg. om det bara gick. jag vet att jag inte kan lämna allt som finns här. skulle aldrig kunna. även om tanken slagit mig hundra tusen gånger om.

imorgon börjar skolan igen. vilket innebär mer stress å panik. får reda på omtentan den 11 januari. klarar jag inte den måste jag göra om kursen. fan. då kommer jag inte få några pengar. hurfan ska man då klara sig? jag undrar...

kärleken sviker mig gång på gång. allt går åt helvete. att ha dig i mitt liv är det bästa, men också det värsta. när du är borta värker hela kroppen, hjärtat. det är jobbigt som fan. men jag bara måste ha dig, annars dör jag.

nej jag orkar inte sitta här mer å skriva tråkigheter. ska försöka koncentrera mig på något annat. linda kommer snart, kaffe å choklad med fin vän är bästa botemedlet mot jobbiga dagar. ikväll kommer felicia också å piggar upp mig. fina vänner man har, fy attan!

Inga kommentarer: