onsdag, november 21, 2012

om ditt hjärta slår...

eller om mitt slår? svårt dedär. det är jobbigt just nu. eller säg någon dag det inte är det? mörkret omfamnar mig och suger tag i min själ, som om mörkret äger mig totalt. jag kan inte ens säga nej. jag följer bara med in i misären. som det ser ut ute just nu, kallt, grått, mörkt och jävligt, så känner jag inuti, i själen. det är förmodligen därför jag blir extra dålig just på hösten och vintern, för inte bara jag utan hela världen går in i ett mörker, ett kallt mörker. något positivt är iaf att medicinen inte får mig att få abstinens, och jag orkar med vardagen..... det är bra!

plugget är sjukt jobbigt nu. så jävla mycket att göra. och jag orkar inte riktigt engagera mig i det jag läser eller skriver. är sjukt skoltrött. det med att jag sover så jäkla dåligt gör ju inte saken bättre. min hjärna är mer än ofta mos och hänger inte ens med i konversationer...... jag blir tokig! kan sova 10 timmar å ändå vara trött. har tydligen dålig sömnkvalité + att jag vaknar lite då å då. det har tydligen med stressen att göra å min psykolog är lagom orolig över min situation.... snart kommer väl dendär jävla väggen. hah!

snart jullov. hoppas jag får vila lite då. behöver det verkligen, är snart helt jävla slut. men innan det ska jag upp till sthlm å träffa fina människor, träffa mannen i mitt liv samt se honom å zombie live, längst fram såklart. finfint! sen ska jag väl försöka ta mig upp till norrland med å träffa acey,. hoppas hoppas!

Inga kommentarer: