måndag, november 12, 2012

London baby!

har inte skrivit något om London, dels pga. ångesten, dels pga. plugget å vännerna/familjen. men nu så...

flygresan ner var den värsta i mitt liv. hade så hög feber så ja började yra, sen spydde ja ner mig själv. som tur var hade ja bara druckit flytande så de var inte så farligt. landade i london å va lagom pigg, not! men det löste sig med lite ombyten, ett mål mat + en massa vätska å en å annan värktablett.

på onsdagen var det wednesday13 som gällde på koko på kvällen. så vi drog på oss zombie-blodet å sminket å drog dit. aslång kö när vi kom..... insåg att allt filmades, som skulle komma på en dvd 2013, året wednesday 2013 så att säga, så vi ägde såklart längst fram å blev filmade några ggr. sedan stod vi ute å frös å väntade på mr.W13 i dryga timmen, så träffade vi honom som förra året i sthlm, fick autograf, kram å bild. fint som fan. att han orkar vara så trevlig mot jobbiga kids förvånar mig varje gång! blev filmade då också. hoppas vi kommer med på dvd'n. beställt den i specialutgåva....... :)

sedan flyter dagarna mestadels ihop. men vi besökte london dungeon, såg massa läskiga figurer, träffade jack the ripper, david blev anklagad för att ha varit utklädd till kvinna å sanne blev bränd på bål......... vi åkte london eye på kvällen å såg massa fyrverkerier, dagen innan bonfire night. vi var på sea life å rockade med hajarna å så var vi på madame tussaudes å träffade kändisar..... vi åt godaste thaimaten på camden market, vi shoppade å gick runt i notting hill, vi såg fina fladdermöss å jag skrev tenta... vi träffade hille å fikade en massa på starbucks, eller ja, jag gjorde det! haha. vi var å såg julskyltningen på harrods, åt fancy dinner på hard rock café å åkte en jäkla massa tunnelbanis över halva london.......

jag var sjuk mestadels av veckan å hade feber en hel del. i slutet av veckan lyckades även sanne få feber å david kände sig lite krasslig. så tråkigt att smitta folk, å tråkigt å va så sjuk som jag var. men london var värt ändå. jag knarkade bort all smärta ja kände i ögonen, kroppen, bröstet, halsen, näsan å ja..... ägde!

det var väl london i stora drag iallafall. bäst var det!
snart är jag tillbaka igen!

Inga kommentarer: