torsdag, december 15, 2011

utan dina andetag.. igen

det är svårt. fast inte när ja inte tänker på det. klart man känner sig ensam, men vad ska man göra lixx? bara att försöka andas utan den andre. annars suger mitt liv när ja inte har någon vid min sida, ensamheten blir så påtaglig när alla andra är med sina respektive å ja sitter ensam i min lgh.

ska hem till familjen ikväll. bussen går om 20min. där är jag iaf trygg å inte ensam. ensamheten tar död på mig i dessa tider! fyfan.

imorgon äre sista dagen i skolan, seminarie i 3timmar, sen har ja jullov.. yesyes. julen - då alla är med sina nära å kära mest hela tiden, vilket gör att ja får va ensam mycket mer, som sagt.. tur ja har familjen iaf.


livet är inte mycket att ha. men ja försöker ändå.
"til' my heart stops beating" - mmh

Inga kommentarer: