lördag, december 24, 2011

god jävla jul

just nu sitter ja mest å tänker på det man förlorat de senaste åren. önskar man hade dessa människor omkring sig just nu, nu när julen är här. en del har lämnat jordelivet, andra har bara lämnat mig. jag hatar allt för att det är som det är just nu. the one I love har en annan å allt bara suger, den andra som ja älskar ja han är fett omöjlig å få tag på, den tredje som cirkulerar i huvudet är överallt istället. fan! mitt liv suger. dessutom har jag ångest titt som tätt just vid högtiden. högtider e inte min grej egentligen.

jag önskar att allt var annorlunda. jag vill inte ha något annat i år än att få må bra kommande år. just nu känns ett bra mående så sjukt långt bort. jävla ångest å jävla demoner som tar över mig,. jag orkar inte!!

jävla skit. jävla skit. jävla skit.
jävla ångest.

Inga kommentarer: