söndag, december 11, 2011

one knife stand

mmh! sitter å lyssnar på wed13 vid lillasysters dator. haft en awesome kväll hos linda å sonny med frugan. druckit lite vin, käkat hemmagjord pizza å spelat sällskapsspel. även om ja inte e på topp så yeah, ja klarar mig.

wed13 får mig att tänka på mannen som krossade mitt hjärta. jag vet inte.. kan ändå inte sluta lyssna för att ja älskar wed13 å har träffat honom dessutom. hmpf. jobbigt.

natten då ja hade mitt psykbryt som kan läsas nedan så ringde iaf hampus,. den människan lagade mitt hjärta en hel del. he's fucking golden!


är även sjukt glad att ja har bästa sanne! trots de tusentals milen ifrån varandra så förstår hon mig å gör mig glad. dessutom e hon bäst att äta glass med. taaack som fan!! :*


CALLING ALL CORPSES - TONIGHT'S THE NIGHT WE DRINK YOUR BLOOD!

2 kommentarer:

San sa...

Wooooohoo! Du vet att du är bäst <3

MissPain sa...

du vet att du är lika jävla bäst!! saknar dig. du borde va nere i småland :( <3