onsdag, augusti 03, 2011

blod är tjockare än vatten

inte i alla fall, men just i mitt fall så är blodet som rinner i mina ådror starkt tillhörande min älskade familj. mamma å pappa har precis varit här å druckit kaffe. gardinerna som mamma sytt upp var lite korta, så dem skulle sys om., de är nere på stan å handlar nu medan jag gjort matlådor.. japp ibland kan jag!! ska åka med dem hem sen. behöver komma bort från denhär lägenheten, detta spacet. vill bara vara på landet just nu. så vi ska käka lite gott ikväll å så.

imorgon jobbar jag kväll, sen är jag ledig på fredag för att sedan jobba helg. livet går väl någorlunda. åtminstone när man har att göra. så ska jag någon gång försöka ta tag i den där jävla uppsatsen å få den godkänd så jag slipper dras med den. fy! men ett resultat av ett dåligt mående, det blir så då.

nu ska jag packa ner lite grejer. tjosan

Inga kommentarer: