tisdag, februari 11, 2014

I can't sleep 'cause it's burning deep inside

om 5 dagar är det 5 månader sedan du lämnade mig... jag lever, jag andas. jag försöker att ha roligt, jag försöker att må bra. mycket har hänt sedan den dagen du valde att lämna mig. mycket positiva saker. den saknaden och den ilska jag haft finns fortfarande kvar, men går att hantera lite mer nu. jag saknar dig, tänker på dig varje dag. ingenting kan ändra på det. men jag försöker fortsätta leva mitt liv, som du velat.

du var det finaste för mig, och kommer alltid att vara. min älskade albin. ingen kan någonsin komma i närheten vad du var för mig. det är med sorg i hjärtat som jag skriver detta. alla minnen vandrar tillbaka, saknar allt som var du. ditt fina leende, din röst, dina ord, din kropp, ditt hår, din doft. fan!!!!! FAN TA DIG!

alla känslor är blandade, ilska, sorg, lättnad, ALLT. men mest av allt SAKNAD.


Inga kommentarer: