tisdag, december 04, 2012

what could have been love

I wake up and wonder
how everything went wrong
am I the one to blame?
I gave up and left you
for a nowhere bound train
now that train has come and gone
I close my eyes and see you
lying in my bed
and I still dream of that day......

fan också. inte nog med en kärlek som sticker, utan två. jimmy är en person jag älskade,. han var förmodligen det närmaste jag kom känslorna för hampus. som aldrig går att jämföra, men ja. han var ändå en sådan person jag kunnat bli lycklig med. men det förstod jag inte då. och nu är allt för sent. ångrar detta mer än någonsin idag. och nu står jag här utan en enda av dessa två i mitt liv. mitt hjärta är krossat två jävla gånger. ingen av de jag älskat allra mest på denna jord finns kvar. och ingen av dem fick bli min.

kärlek gör för jävla ont. vill vara känslokall. som jag var för ett par år sedan. då jag faktiskt träffade jimmy. den jävla känslokalla jäveln jag var då ignorerade alla känslor som fanns, stängde dem ute. jag ångrar det idag men önskar samtidigt att jag kunde bli sån igen. nu när allt är borta. jag behöver inte dessa minnen mer, inte de känslorna. you can never match up to these two amazing men.... never!


fuck.

Inga kommentarer: