måndag, december 10, 2012

kaos i huvudet

igår kom ångesten igen. tog över mig totalt. lyckan jag haft i kroppen i några dagar försvann. fan att den ska döda allt det fina som finns i livet. att det dödar mitt fina möte med mannen, myten, legenden, MIN ÄLSKADE manson! fan.

ibland undrar jag hur länge man orkar hålla ut? å blir rädd... när kommer nästa stora bakslag? å vad händer då? klarar jag mer kaos? mer lidande? .. jag orkar snart inte mer som det är nu. åtta jävla år. när ska det få vara nog? när är det min tur att LEVA? .... alla dessa frågor som aldrig får svar. allt jag önskar mig är ett bra mående. medan folk önskar en jävla massa materiella saker, jag vill spy på det!

nåja. är glad att jag har min familj. som jag älskar så jävla mycket. mina vänner som är värda att nämna vid namn; Sanne, Nathis, Linda, Felicia, Linn, Stina, Jossan! ni är guld. guld! utan er hade jag ALDRIG klarat detta.

ska snart iväg å träffa fina Linda. mysa med henne å Cassie i deras nya radhus! så mysigt. tänka på allt annat.


i lördags jobbade jag med zaragon, pretty maids spelade på offside i jönköping. vart mycket folk och ett jävla drag. dessutom träffade jag för första gången finaste mannen med finaste leendet. det leendet sitter fan fast i mitt huvud än. honom bara måste jag träffa igen. bara måste.

så är det.
over & out? in? out?

2 kommentarer:

San sa...

Du får se till att träffa the dude with the smile igen :D

Och du är bäst. Älskar dig. YEAH. HAND

MissPain sa...

han e lite svår... som alla andra ja lyckas träffa. fan då.

HAND!