torsdag, februari 14, 2013

been to hell and back.

veckan har varit sämst. åtminstone början av den. lidit av en sådan fruktansvärd ångest. ångestattack i söndags ledde till fula jävla sår i benet och en jävla massa andningssvårigheter.. trodde för ett tag att jag skulle dö. försökte ringa psyk men inget svar eller akut-telefon. panikade ännu mer och till slut ringde Sanne mig. hon lyckades lugna ner mig lite.. räddade mitt liv! blev dock ingen sömn. måndagen var bara ett helvete och jag bröt ihop hos lillasyster, fick åka hem till mamma å sitta där och bryta ihop lite till. lyckades lugna ner mig lite å äta. sedan sov jag i tryggheten, men inte ens där försvann demonerna ur huvudet. låg vaken halva natten. hade lämnat telefonen hemma så när jag kom hem hade jag tusen oroliga sms från folk. vet att det förmodligen inte är schysst att oroa folk så men jag var tvungen å ta mig bort från allt vad kontakt betyder. har inte orkat plugga på hela veckan. dels pga. ångest, pga. dålig sömn, pga. allt. 

vad som startade allt orkar jag inte med. blev bara sjukt besviken på en fin människa. som jag tycker mycket om. å jag vet inte vart allt leder. allt är så sjukt komplicerat. been there before? japp. det går inte ens förklara, dels för att jag inte tänker dela andras privatliv här, dels för att kärlek för mig är sjukt komplicerat. vi har i alla fall snackat igenom allt. vi träffas väl. typ. eller något. I don't know. men som sagt. mer komplicerat än vad nån kan förstå. och det finns anledningar till det. 


been to hell and back. 
ångesten slutar inte där. den är med. 

3 kommentarer:

San sa...

Finns alltid här för dig finaste och bästa vännen <3

emelie sa...

När jag läser detta kusin mår jag otroligt dåligt för din skull, grät nästan när jag läste det. Hoppas att allt löser sig och att du blir lite starkare av detta. Jag vet hur ångest är, förjävligt ! Men vet inte hur panikångest är. Men kan bara tänka mig, för det är ju värre en "vanlig" ångest. Tänker på dig kusin och I love you <3 Finns här om du behöver nått eller nån. Puss

MissPain sa...

Emelie; tack fina du! gråt inte för min skull kära du. <3

Sanne; tack älskade du <3