torsdag, maj 21, 2009

Jobb!

Sitter just nu hemma hos farmor vid hennes dator och dricker kaffe. Mamma å pappa åkte in för att betala några räkningar så jag hängde på för att kolla upp min mail.

Idag har jag varit och jobbat på Vaxblekargården, som servitris. Det gick jättebra och de ville att jag skulle fortsätta jobba där, så jag sa "ja självklart". Så nu har jag jobb lite lördagar och någon vecka nu till sommaren. Det känns oerhört bra!

Var bara tvungen att uppdatera lite, var ju så länge sen. Det blir ju så när man inte har någon dator hemma (jag dör långsamt, ja!)

Dator kommer inte förrän i slutet av juni/början av juli. Jag kommer att avlida några ggr om.

Snart är det ju bal och student också, bara 2 veckor kvar. Jag är jättenervös! På Tisdag ska jag och mamma åka och shoppa det sista i Jönköping. Ska bli mysigt. Och nu på Lördag ska vi fira William som fyllde 2 i Tisdags.

Well, have fun without me, but not to fun. I'll be back!

1 kommentar:

R sa...

gud vad jag saknar dig.